Lue keskustelun säännöt.
HEIPS.mitäs 2v5kk voisi alkaa harrastamaan? mistä voi kysellä? =)
Kommentit (3)
ja miksi ei viikollakin kävisi kun on kokoajan kanssani kotona.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jääkiekko, salibandyt ym. ovat sitten eskareille ja vanhemmille.
täällä päin ei ainakaan mitään, tuon ikäiset on vielä kotona. Jos ei ole niin ei mitään harrastusta tarttekaan, päivähoito riittää tuomaan vipinää elämään.