Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silmälasit menivät p*skaksi töissä, korvaako työnantaja?

Vierailija
17.04.2006 |

Juu, rillit siis menivät ihan korjauskelvottomiksi työtehtävien yhteydessä. Onko työnantaja velvollinen korvaamaan uudet lasit?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin isomilla firmoilla on ihan vakuutukset, mitkä korvaa tapaturmat ja tommoset...

Vierailija
2/3 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ainakin joskus saanut uudet piilarit työnantajalta, kun ne menivät työssä (kaamea juotoskäry) piloille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä