Lue keskustelun säännöt.
saako karaokebaareissa laulun nauhalle?
Kommentit (2)
Olisiko hinta ollut 100e ja 5-10 kappaletta. Ja harjoituksia ei oteta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänOlisiko hinta ollut 100e ja 5-10 kappaletta. Ja harjoituksia ei oteta.
Jos polttarit on Helsingissä, niin Stockmannilla oli ennen sellainen " studio" , johon voi mennä laulamaan karaokea ja siitä saa sitten videoin itselleen. Siitä on tosin jo vuosia kun olin siellä yksissä polttareissa.