Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensin plussa, sitten nega!

Vierailija
23.04.2006 |

Voiko olla mahdollista? Auttakaa nyt.



Tein to aamuna testin ja oli selvä haamu. Nyt tein iltapissasta, josko olisi vahvistunut. Mutta selvä nega.



Kierto nyt 31/28-31. Söin keltarauhashormoonia eli tuoko sen plussan aiheutti.



Enkö siis olekaan raskaana??? Kaikkia oireita oli ja on. Mutta menenkö huomenna lääkäriin vai voiko testit antaa noin vääriä tuloksia?



Olin jo niin onnellinen tästä kaaauaan odotetusta raskaudesta :´(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hyvin varhainen keskenmeno, jota ei oikeastaan edes keskenmenoksi voi vielä sanoa.

Vierailija
2/3 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskenmenosta, varhaisestakaan ei pitäis arvojen ihan noin nopeasti laskea. Ja eri testit on tosiaan eri herkkyyksillä.



Odotaa pari päivää ja testaa uusiksi, niin sitten tiedät paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on nyt jo neljäs keskenmeno jos niin on. Ja tosiaan jo luulin että kaikki on hyvin. Miksi elämä voi potkia näin päähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi