Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Useamman synnytyksen kokeneet!

Vierailija
11.03.2006 |

Ovatko synnytyksesi alkaneet samalla tavalla vai onko esim. ekalla kerralla alkanut supistuksilla ja kalvot puhkaistu synnärillä ja tokalla/kolmannella.. kerralla alkanutkin vesien menolla?



Tuota yhtä ketjua lukiessa kun tuntuu, että monilla on taipumusta " sitkeisiin kalvoihin" eli vedet ei helpolla mene jos ekassakin on alvot puhkaistu..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai no, kokemusta ei ole kuin kahdesta synnytyksestä, mutta molemmissa kalvot puhkaistuvasta juuri ennen ponnistusvaihetta.

Vierailija
2/9 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Tai no, kokemusta ei ole kuin kahdesta synnytyksestä, mutta molemmissa kalvot puhkaistuvasta juuri ennen ponnistusvaihetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joka ikinen kerta jouduttiin käynnistämään jopa monta päivää.

Vierailija
4/9 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekassa kalvot puhkaistiin, toka alkoi vesien menolla.

Vierailija
5/9 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kolmessa normaalisynnytyksessä on kalvot puhkaistu ja näin vauhditettu hitaasti edennyttä synnytystä.

Vierailija
6/9 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

syntyi viikon lasketun ajan jälkeen ihan " normaalisti" supistuksilla. Toinen taas olisi asunut masussa vaikka kuinka kauan, jos synnytystä ei olisi käynnistetty, syntyi 2,5 viikkoa lasktun ajan jälkeen.



Kateeksi käy niitä, jotka synnyttävät vähän laskettua aikaa ennemmin tai laskettuna aikana. Seuraavassa raskaudessa asetan lasketun ajan vähän kauemmaksi, niin ei tarvitse turhaan toivoa, että syntyisi " eräpäivänä" , sen verran oli raskasta se loppuaika odottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi seuraavaa alkoi vesien menolla.

Vierailija
8/9 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalvot puhkaistu joka synnytyksessä jossain vaiheessa sairaalassa, muuten olisi meidän vauvat syntyneet kalvoissa, eli tosi sitkeät ovat olleet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäinen +10pv ja toinen käynnistettynä +11pv - ja lopputuloksena molemmista pitkä hoikka tyttö :))))))))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme