Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi uitti leluja suihkulähteessämme, jossa uinut lintuja (pulu ainakin)

Vierailija
23.04.2006 |


naapuri soitti ja sanoi havainneensa pihamme pienessä suihkulähteessä ainakin pulun ja joitakin pikkulintuja juomassa ja hysteerisenä varoitteli lintuinfluenssan vaaroista. Mikä todennäköisyys mielestänne on, että minuun että poikaan olisi voinut tarttua LI? Onko sellaista vaaraa edes Suomessa? Ilmeisesti nuo kesykyyhkyt eli pulut ovat kyllä tulleet ulkomailta nyt keväällä, mutta silti...



Jäi vaan pikkuisen ontto olo tuon puhelun jälkeen...että mitä jos sittenkin? Kädet pestiin ulkoilun jälkeen, muttei kyllä heti siinä pihalla ollessa.



t. turhaanko huolestunut?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riski saada LI on olemattoman pieni. Jos huolehditte hyvin käsihygieniasta ja lelut pestään, niin no hätä. Eli älä turhaan huolehdi. :)

Vierailija
2/5 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ainakin eletään aivan kuin ennenkin. Lakatkaa jo hösäämästä sen taudin kanssa, pelkkä ripulikin tappaa enemmän lapsia kuin kyseinen tauti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa silti pestä ne lelut. Ja tottakai pitää olla varovainen varsinkin lintujen ulosteiden kanssa.

Vierailija
4/5 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan varmaan lapsellasi on lintuinfluessa,sen saa jo pelkästään siitä että näkee linnun...

Vierailija
5/5 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Sitä vaan, että vaikken ole mikään hysteerikko, alkaa sitä mielikuvitus kai tehdä tepposia...kun naapuritkin alkaa soitella asiasta.



Mutta siis kyllä ne linntu kaiketi ovat kakanneet siihen veteen, jossa me käsiämme uitettiin?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän