Lue keskustelun säännöt.
Biologiasta tietävät! (solubiologiaa)
13.11.2006 |
Mitä eroa on holoentsyymin (entsyymi+kofaktori) ja tavallisen entsyyminen toiminnalla?
Toimiiko holoentsyymi nopeammin?
Kumpikin kuitenkin saa subraatista aikaan reaktiotuotteen. Kuvakaavio näyttää samanlaiselta kofaktoria lukuunottamatta.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla