Lue keskustelun säännöt.
Mitä mieltä olette nimestä Maisa Minerva?
Kommentit (2)
Maisa on ihan kiva, tosin varsin arkipäiväinen nimi, vähän niin kuin Marja-Liisan lempinimi. Minerva taas on kaunis, arvokas nimi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
JA
BUAhahhhaahhaaaaaBUAhahhaaaahhhaa kjäh kjäh...
Joo ihan kiva nimi
no ei tietenkää oo, ku ihan p. aska