Mitä ajattelisit,
jos kymmenen vuoden liiton jälkeen eroaisit miehestäsi, ja eron jälkeen mies tekisi kaikki ne muutokset, joiden takia oikeastaan erosit hänestä?
SIis laihduttaisi 30 kiloa, muuttuisi tyylikkääksi, alkaisi aktiivisesti liikkumaan ja seuraamaan kulttuuria, olisi romanttinen ja huomaavainen (uutta naista kohtaan, jonka tapaisi n. kuukauden päästä erosta...)
Miltä tuntuisi?
Kommentit (2)
Esim tuttava erosi vaimostaan, koska vaimo oli lihonnut yli 60kg siitä mitä oli ollut seurustelun alkuaikoina (tietty se ylipaino ei yksistään ollut se syy, mutta hyvä tekosyy ainakin). Vaimo sitten laihtui ja on nykyään hoikka ja onnellisesti naimisissa uuden miehen kanssa.
Eikö se ole aika normaalia, että jos saa aika rankasti (avioero) kritiikkiä jostain asiasta, niin kai sitä asiaa yrittäisi parantaa joka puolison mielestä on ollut huonosti.
Kai se tuntuisi surulliselta silleen, että mies olisi nyt sitä mitä olisi halunnut. Mutta elämä jatkuu, koskaan tiedä mitä hyvää huominen toisi tulleessaan.
Sitten hän tajusi, että on tehtävä muutos. Paransit häntä toiselle.