Lue keskustelun säännöt.
Onpa taas tilanne. Olen uudessa tyossa ja yt:t alkoi. Pomo on suht ikaiseni nainen, haluaa olla selvasti ystavani (taitaa olla yksinainen), mua ei vaan kiinnosta.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla