Lue keskustelun säännöt.
herkutella vai ei?
30.10.2005 |
Raskauden aikana tullut kiloja jo noin 15, vauvasta povattu normaalia suurempaa.
Nyt tekis hirmuisesti mieli suklaata, salmiakkia ja muuta herkkua, mutta kannattaisko paastota kuitenkin vai antaa painolle piu-paut?
rv 36+4
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei " paastoamisella " saa kun ittensä äkäseks.
Myös toinen raskautettu joka ei halua tulla valaaksi, mutta antaa itselleen herkutteluhetkiä..