Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vinkkejä vauvan kasvissoseisiin? Mitä soseita olette tehneet itse?

Vierailija
30.10.2006 |

Itse vain perunaa ja kesäkurpitsaa. Mitä muuta kannattais itse tehdä? Purkit kun ovat aika kalliita.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maissiakin keittelin, mutta siitä jäi niin paljon hukkaa (kuoria), joten oli halvempaa ostaa suoraan kaupasta.

Vierailija
2/5 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maissisosetta ja hernesosetta olen tehnyt pakastemaissista ja herneesta. Parsakaalesta ja kukkakaalesta olen myös tehnyt. Olen tehnyt aina isoja määriä esim. kerralla aina yhtä n. 0,5-1,0kg ja pakastanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

perunaa, porkkanaa, kukkakaalia, maissia, keittojuureksia, bataattia, parsakaalia... kyllä muuten mä saan pakastemaissin sauvasekottimella ihan hienoksi, ei mee mitään hukkaan.

Vierailija
4/5 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kyllä muuten mä saan pakastemaissin sauvasekottimella ihan hienoksi, ei mee mitään hukkaan.

Mä taisin olla vaan niin tarkka, että sose on tarpeeksi sileetä :P Yritin soseuttaa maissin sauvasekoittimella, mutta kun se ei onnistunut tarpeeksi hyvin niin vedin mössön vielä siivilän läpi. Ja siiviläänhän jäi ihan hurjasti sitä kuorimössöä. Heh, hullua puuhaa :)

Vierailija
5/5 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu... mun sauvis ei jätä mitään siiviläänkään. Ostin kunnon masiinan kun sain kaksoset ja halusin tehdä safkat ite. : D





-5