Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Millaisia " pakko-oireita" sinulla on?

Vierailija
23.10.2006 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ryttäämään taskuun :) Sitten lenkillä taittelen niitä parempaan kuosiin ja ihmiset katsoo...

Vierailija
2/15 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihan järjetön bakteerikammo! Ihme, että pystyn hiirtä ja näppistä käyttämään ilman kauheaa desinfiointia.



Jaa, niitä pakko-oireita... Minun täytyy jotkut asiat tehdä aina saman kaavan mukaan, tai muuten joku lapsi kuolee tai puolisoni... :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertaa.. Ja yleensä vielä siinä vaiheessa, kun olemme ovella jo, käyn vielä kurkkaamassa, jäikö kahvinkeitin päälle.. Ja koomisinta tässä on, että usein vielä autossa mietin, että jäiköhän se keitin päälle.

Vierailija
4/15 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu kamalalta kertoa tämä koska en missään nimessä oikeesti toivoisi kenenkää kuolemaa, miksi näin pitää ajatella...sitten mulle tulee kauhee ahdistus, että jos hän nyt kuoleekin kun vielä mielessäni ajattelin noin. Toivottavasti joku ymmärsi soperrukseni.

Tämä ei todellakaan ole helppoa!

Vierailija
5/15 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kahvinkeittimen johto ei ole seinässä ja että jääkaapin ovi on kiinni. Lisäksi iltaisin katson, ettei pyykinpesukoneen hana ole jäänyt auki. Niin, ja tujotan ainakin 2 minuuttia iltaisin herätyskellon nappulaa, että se varmasti on herätys-asennossa:) Mun mies pitää mua ihan höhlänä, mutta on siihen jo tottunut. Ainakaan meille ei tule tulipaloa, jos se musta on kiinni:))

Vierailija
6/15 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tärkeimmät kortit (pankki- ym.) ovat tallella. Ja nimenomaan iltaisin, muuten en välitä lainkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtenä aamuna se oli kuitenkin jäänyt päälle ja oli pitkän päivän päällä. Mitään ei kuitenkaan sattunut, edes käry ei kovasti haissut. Nyt en enää tarkista sitä, pääsin siis tavastani :)

Vierailija
8/15 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käämit palaa ihan totaalisesti. Raivopäissäni jatkan etsimistäni, enkä osaa lopettaa. Luulisin, että sillä on jotain tekemistä henkisen (epä)tasapainon kanssa. Menen raiteiltani ja sisäinen kaaos uhkaa ottaa vallan, jos en pysty kontrolloimaan ulkoisia asioista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä on pakko olla vähintään taskulamppu, tulitikkuja ja sytkäri.

Lisäksi suuri määrä esim. liivinsuojuksia, laastareita, kynsiviiloja, kolikoita, karkkeja, pikkuhousunsuojia, tampaxeja yms.

Kyniä, paperia, linkkari, muovipussi.....



Siis kaikkea mitä saattaa tarvita kun poistuu kotoa. Jos joskus joku kysyy että olisko sulla sattumalta vaikka laastaria, niin varmasti minulla on.



Onneksi ei ole enää pienet laukut muotia!

Vierailija
10/15 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta tässä on, että tiedän tämän olevan pakko-oire, mutta voinko siltikään lähteä kotoa epävarmana hellasta, koska se saattaa aiheuttaa jonkun (esim. nukkuvan naapurin kuoleman).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen on syöminen ja kolmas on sellainen, että kun lapseni on yökylässä, niin puhelimen soidessa pulssini nousee 150 ja olen varma, että tulee kauhea ilmoitus.

Vierailija
12/15 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siitä, että joku satuttaa mua väkivaltaisesti.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea ajatus, mutta uskoisin että kuitenkin normaalia.

Vierailija
14/15 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aina enne lähtöä on ihan pakko käydä varapissalla ja nykiä ovea vaikka kuinkamonta kertaa etton varmasti kiinni. heh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvinkeitin on tarkistettava aina kotoa poistuttaessa ja ulko-oven kahvaa rynkytettävä ainakin 5 kertaa, että on varmasti lukossa.