Lue keskustelun säännöt.
Mitä uutisointia!
11.11.2005 |
Iltasanomien lööpissä _isättömäksi_ jääneitä lapsia sanotaan orvoiksi...
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Entä jos äiti kuolee? Sittenkö lapset eivät ole edes puoliorpoja...
että jos nainen on yh, niin on:
- surkea epäonnistuja joka ei edes miestä ole onnistunut itsellään pitämään
- kapakoissa itselleen elättäjää etsivä epätoivoinen
- sosiaaliavun varassa elävä luuseri
mutta jos mies on yh, niin on:
- uupumaton sankari
- lapsistaan huolta pitävä superisä, joka oli sattunut menemään naimisiin/tekemään lapset täysin vastuuttoman itsekkään naisen kanssa
sekin että saman isän eri naisten kanssa tekemät lapset ovat täyssisaruksia, outoa!