Lue keskustelun säännöt.
Millainen biletyspaikka lady moon helsingissä?
17.11.2005 |
Voisikos joku ystävällinen tietävä kertoa, minkälainen paikka on lady moon? Minkälaista musiikkia soitetaan, onko siellä porukkaa yleensä, ja minkähän ikäistä? Kannattaako noin kolmekymppisten mennä?
Kommentit (2)
Hamletissa viimeksi käynyt, silloin, kun ylipäätään viimeksi olen ulkona ollut. Kumpi parempi, tai suositelkaa jotain muuta paikkaa lähellä rautatientoria!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Pahin white trash-paikka Helsingissä, jonka voit löytää. Paitsi jos olet Keravalta, niin sitten suosittelen lämpimästi :)