Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi kumppani

Vierailija
19.07.2008 |

Erottiin tuossa jokuaika sitten mieheni kanssa koska hän yht`äkkiä huomaiskin olevansa homo.. Oltiin yhdessä 20v... Ja saatiin 3 lasta. Asuttiin avioeroa odotellessa yhdessä, koska minä ymmärsin häntä liikaa.. Mun olis pitänyt heti lähteä lasten kanssa eikä jäädä siihen. Miehellä oli kokoajan suhde siihen toiseen mieheen, joka mielestäni oli väärin.. Anteeksi purkaus.. Nyt kysynkin, mistä lähteä hakemaan uusi kumppani?



Kiitos

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan