Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
APUIA! Photoshop CS2!! Reunaviivat?
25.08.2008 |
Löytyiskö ketään joka osaisi neuvoa:
Pitäisi laittaa dokumenttiin viivat, siis kehykset. En onnistu millään laittamaan. Hermot palaa!
Please auttakaa!
Kommentit (2)
Vai enkö nyt oikein ymmärtänyt kysymystä? Jos haluat ääriviivat vain jollekin tietylle layerille niin sitten saat ne sieltä layer properties -> stroke.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
haluamallasi värillä. Varmaan löytyy joku fiksumpikin ja edistyneempikin tapa, mutta noin minä tekisin jos en muuta keksisi