Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Huh, miten jotkut kehtaa... (huutiksesta)
04.07.2008 |
Huusin H&M vauvan velourpöksyjä, joissa hv.. (arvelin olevan tosi alhainen) housut olivat selvästi käytetyt ja oli myös maininta että lahkeessa oli hieman purkaumaa... ja kehoitus itse ompelemaan kiinni!
Noh, ei siinä mitään jos olisin saanut ne sillä hinnalla mitä huusin, mutta kun kohde sulkeutui niin hv oli 8€!!!!! =O
Myyjä sitten laittoi viestiä, että voisi myydä ne 7,50€.... arvatkaa ostinko?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa ;D