Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
meille syntyi suloinen
18.06.2008 |
Mälli-poikanen!!! : ) : )
Ollaan aivan onnestasoikeina miehen kanssa, sekin just katteli, ettäon Mälli ihan isänsä näköinen!
Pyyhkeetkin ollaan jo nimikoitu pojalle valmiiksi: siellä roikkuu klpyhuoneessa sen oma ihana pieni pyyhe, jossa lukee Mälli.
Lähdenkin tästä ottaamaan Mällin rinnalle...
Kommentit (3)
miten teillä on tarkoitus menetellä, kai sinullakin on oma mälli-pyyhe jo siellä kylppärissä??? en vaan käsitä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
pikku Mällillä se nimi lukee isolla M:llä : )
T: Ap
Alue: Aihe vapaa
:)