Lue keskustelun säännöt.
Oltiin kesäkuun alkupuolella
30.06.2008 |
Poika pian 3v tykkäs olla aivan hirviästi, oltiin siellä lähes koko aukioloaika. Heti aamusta 10 jälkeen talossa oli tosi siistiä ja melko rauhallista. Sitten kun lähdimme syömään talossa oli jo enemmän väkeä, samoin kun tulimme takaisin n.kahden maissa. Sitten taas väki alkasi vähenemään joskus neljän maissa ja tuntui että lopussa olimme melkein kahdestaan siellä. Välillä mukana talossa oli myös 1 vuotiaamme, joka sekasi joka paikassa. Nallet olivat ihania, ne halivat lapsia ja antoivat kuvata itseään. Kannattaa mennä ja varata kunnolla aikaa, että lapset ehtivät touhuta ja temmeltää!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla