Lue keskustelun säännöt.
jaja eikös siihen vaadita et löytyy pissasta sitä valkuaista,,
11.08.2008 |
hmm.. tuskimpa mulla silti mitään on.. vaikka oliskin vähän koholla
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kuulutko sinä niihin ihmisiin, joille ei koskaan tapahdu mitään?