Lue keskustelun säännöt.
Mä en ole ikinä käynyt Virossa, millaista on ja mitä siellä tehdään ja
Kommentit (2)
Ajatuksena olisi uida ja tehdä hiekkalinnoja. Shoppailla vanhassa kaupungissa ja syödä ulkona.
Et ihan sellaista loman tyyppistä fiilistä haetaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kävin siellä viettämässä vuosipäivää mieheni kanssa. Kävelimme kaupungilla, shoppailimme (tai lähinnä minä shoppailin) vaatteita, illalla söimme ravintolassa. Hotellissa 22. kerroksessa joimme viiniä. Kävimme hieronnassa, mies parturissa ja minä kasvohoidossa.
Kivaa oli. Teimme siis juttuja, jotka maksavat siellä huomattavasti vähemmän kuin Suomessa.