Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
onko kellään pitkäthiukset ja niissä pehmennys tai permanentti?
10.08.2008 |
Tyttärellä on selkäänasti uloittuvat tosi liukkaat hiukset. Nyt hän haluais ottaa kiharat, kumpi olis parempi ja pysyykö kauaa?
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulla oli lapsena, ja menivät tosi nopeasti sellaiseksi laimeiksi aalloiksi. Ja kun on hyvä hiustenkasvu, juurikasvuakin tuli tosi nopeasti. Ihanaa.
Alue: Aihe vapaa
vaatii todella paljon hoitamista!!!!!
Joka pesun yhteydessä sekä jälkeen hoitoainetta, aamulla kostutusta ja hoitoainetta ja kevyttä puristelua kiharoihin. Minulla pysyi tosi hyvin, edelleen, nyt vain aavistuksen verran lyhyempi malli.
Itselläni 9 ja 11 vuotiaat tytöt, en anna vielä ottaa permistä (enkä pehmennystä) juurituon hoidettavuuden takia!
Kukaan ei halua huonolatvaista takkupesää päähänsä, siksi pakko hoitaa!!!