ärsyttää anoppi joka leikkaa aina pesulaput pois leluista ja vaatteista
vauva tykkäisi leluissakin juuri näistä pesulapuista. Vaatteista taas jos sen poistaa jää tilalle inhottava kutittava tynkä.
Onko teidän anopeilla tapana pitää kaikkea vaarallisena? Osa meidän vauvan leluistakin on ihan hurjan vaarallisia, vaikka on siis vauvoille tehty. Puhumattakaan jos olen löytänyt jonkun muun lelun joka ei vauva lelu niin saan kyllä kuulla kunniani kun olen sellaisen vauvan käsiin päästänyt. Esim. kerran piti marakassia vauvan kädessä (Vauva hänen sylissä) ja päivitteli että on NIIIIN vaarallinen... olisi ottanut pois sitten vauvalta. Eikä kyllä voi sitten antaa vauvan imeä porkkanaakaan, se on paljon vaarallisempi.
Kommentit (3)
koko ajan sais pelätä että antaako se anoppi pikkulegon vauvalle imeskeltäväksi
Ja mitä enemmän ikää tulee, sitä hysteerisemmäksi menee. Ainakin meidän suvussa.
Noissa imeskeltävissä ruuissa kannattaa kyllä oikeesti olla aika varovainen. (Meillä vauva meinasi tukehtua banaaniin).
naisystävä koko ajan natisee "minä en kyllä uskaltaisi antaa, se menee kurkkuun ja vauva tukehtuu" jne. siis niin raivostuttavaa! kaipa hän ihan hyvää tarkoittaa mutta jotain rajaa