Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Joko joku kuuntelee joululauluja?
12.11.2006 |
Täytyy myöntää, että itse kuuntelen. Ja ihan siitä syystä, että viimeisen viikon ajan on ollut kaikenlaisia murheita ja minua on masentanut. Joululaulujen kuuntelu tuo hyvän mielen ja muistuttaa siitä, että on jotain kivaa odotettavissa.
Kommentit (2)
Paras joululevyni on lauluyhtye Rajattoman Joulu. On vähän erilainen, joten ei kyllästy vaikka jo lokakuussa aloittaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
työni puolesta jouduin (tai sain) aloittamaan joululaulujen kuuntelun, laulamisen ja soittamisen suunnilleen lokakuun puolessavälissä