Lue keskustelun säännöt.
Mistä ihmeestä saan töitä??
07.08.2008 |
Nykyinen työ päättyy kuukauden päästä ja ihan kohta iskee paniikki. Olen päässyt haastatteluihin kolmeen eri paikkaan, mutta jotenkin siis mokaan ne kun en mihinkään ole päässyt töihin. Omasta mielestäni olen ollut oma itseni ja masentaa kun en siis tämmöisenä pääse mihinkään..
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tosin toivoisin nyt toimistotöitä, mutta eipä ole hirveästi vara valita tässä tilanteessa.