Lue keskustelun säännöt.
Haluaisinpa nyt nähdä niiden naamat, jotka olivat niin varmoja ettei Linda Lampenius
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisään
Mä kyllä ajattelin, että Lindalla on ollut jo sen verran monta mahdollisuutta, että olisi tullu raskaaksi aikaisemmin jos on tullakseen. Mutta hei, Lindan raskaus, ei se sen suurempia tunteita herätä tai naamaani miksikään muuta. Ei ole vaikea myöntää olleensa väärässä. Varsinkin näin mitättömässä asiassa.
Hassu olet ap :-) (Vai oletko Linda?)
Hienoahan se on, että nyt on "raskautunut".