Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
visulahti mitä mieltä olette? minkä ikäsille paras paikka?
Kommentit (2)
viime kesänä, lapset olivat silloin 7v, 5v, 3v. ja 5kk. Tykättiin tosi paljon ja aiotaan mennä uudelleenkin. Mukavankokoinen, tekemistä monenikäisille ja nimenomaan tekemistä ja kokemista, ei vaan härveleissä istumista. Sekä vesijuttuja että pomppimista yms. Suosittelen lämpimästi!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
tuolloin 7- ja 3-vuotiaat lapseni. Käytiin pari vuotta sitten.