Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko että WTC iskut oli usan tekemiä?

Vierailija
21.10.2006 |

eli uskotko salaliittoteoriohin?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen melkein 100% varma, että tiputtivat sen yhden koneen alas, josssa ne matkustajat kävivät taistoon terroristejä vastaan..

Vierailija
2/9 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niitä asioita ennekin peitelty.. ja mukamas tehty tutkimuksia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuostahan tuli parisen viikkoa sitten myös dokkari.

Vierailija
4/9 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos tuesta :)

Vierailija
5/9 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon " lento 93:sta" vielä sen verta...

Kukaan ei tule koskaan tietämään, mitä tuolla koneessa tapahtui viime hetkillä. Ja sitä paitsi, kyllähän sillä koneella oli silminnäkijät: se pariskunta, joka oli laskeutumassa sillä pienkoneellaan.

Ja ne hävittäjät olivat todellakin kaukana, vaikka niille oli annettu lupa ampua kaikki koneet alas. Joten mistä hitosta te olette sen keksineet, että jenkit ampuivat itse tuon koneen alas?

Vierailija
6/9 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä usa:n asevarusteluilla sen voi ampua kauempaakin tai jopa maasta.

Kultarakasihanapalleroinentupsukkapupsukka.. *silittää poskea ja heittää leikkisästi lumipallolla*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, onhan se mahdollista, että tuo pariskunta on maksettu hiljaiseksi. MUTTA, ei ne hävittäjät todellakaan pysty ampumaan niin pitkältä matkalta kuin missä ne olivat. Ja olihan sillä putoamisella aika monta silminnäkijää, jotka soittivat hälytyskeskukseen asiasta.



Itse asuin iskujen aikaan NYC:ssä ja mieheni on amerikkalainen palomies. Muutettiin tuolta vuosi sitten muualle, ei kuitenkaan Suomeen. Ja kyllä mä voin sanoa, että jenkit eivät ole syyllistyneet tuohon " lento 93:n" putoamiseen millään lailla. Ne olivat ne matkustajat, jotka estivät koneen iskun onnistumisen. Konehan oli ainoastaan parinkymmenen minuutin päässä Washingtonissa.

Vierailija
8/9 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä sekään, että miehesi oli palomies.

Olen itsekin asunut USA:ssa, mutta ei se tee minusta sen enempää asiantuntijaa.



Henk. koht. mielipiteeni on se, että kone ammuttiin alas, joko maasta tai ilmasta.



Ja olihan todistajan lausunnoissa/hätäkeskuspuheluissa sekin, että taivaalla näkyi räjähdys...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla ainoastaan suomalaisten luulo. Vaikka kyllä jenkeistä löytyy noita epäilijöitä. Ja se räjähdys kyllä näkyi vasta sitten, kun se kone oli maassa. Ei ilmassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi