Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerkeekö luokanopettajaksi opiskelevat tehdä sijaisuuksia lukukausina?

Vierailija
10.11.2006 |

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

OKL:ssa on suurimmaksi osaksi läsnäolopakko opetuksessa.

Vierailija
2/2 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän parin sijaisuuksia pienillä varoitusajoilla ja niistähän just taitaa saada paremman palkankin. Totta kyllä et läsnäolopakkoa on enemmän kuin useimmilla muilla laitoksilla mut meillä ainakin pystyi korvaavilla tehtävillä hyvitää liiat poissa olot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi