Lue keskustelun säännöt.
G: Montako aloitusta teet AV:lle päivässä? Entä montako viestiä lähetät?
03.11.2006 |
Teen viitisen aloitusta, viestejä lähetän parikymmentä.
Kommentit (4)
Vastailen kyllä aika ahkerasti, jos on kiinnostavia ketjuja.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Yleensä ihan asiallisia aloituksia, tai ainakin on tarkoitus sellaisiin. Joku aika sitten tosin muotoilin kysymyksen tosi hassusti ja ja kysyin Raskaana olevien vadelmien keittämisestä johon sain heti iloisia vastauksia joissa kysyttiin mm. vadelmien raskausviikkoja :D!
Toki selvisi itse asiakin, että ulkomaisia vadelmia pitää kiehauttaa noin 2 min, oli sitten itse tai vadelmat raskaana tai sitten ei ;).
Välillä teen jotain ihan tyhmiä aloituksia ja välillä ihan asiaakin ;)