Lue keskustelun säännöt.
Lapsen diabetes
27.10.2006 |
Millaisia oireita lapsella pitäisi olla, jotta voidaan epäillä alkavaa diabetestä. Jano nyt ainakin, mutta muuta?
Mistä löytyisi tietoa? Millaisilla oireill teidän lapsella/tutun lapsella on todettu kyseinen tauti?
Meillä taapero juo poikkeuksellisen paljon siihen nähden että on aina ollut huono juomaan.
Kokemuksia?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla