Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka nopeasti raskausoireet tulevat?

Vierailija
18.06.2015 |

Voiko oireita tulla jo alle viikon päästä vai onko mun "oireet" vaan kuviteltuja kun tiedän että raskauden mahdollisuus on olemassa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain oireita vasta kun vatsa kasvoi ja vauva alkoi potkia :-). Monta kiertoa oli rinnat turvoksissa tai mitä lie, mutta tyhjää täynnä. Sitten kun tosi toimiin päästiin ei ollut oireita. Ei edes pahoinvointeja. 

Vierailija
2/5 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä "oireet"? Ei raskaus ole mikään tauti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu toki ihmisestä! Siskollani alkoi oireet ennen plussausta, itselläni oireena oli viimeisinä viikkoina vain vähän väsymystä.

Vierailija
4/5 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vasta rv 14 kun hemoglobiini laski anemian puolelle -> tolkuton väsymys.

Vierailija
5/5 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oireet alkoi todella nopeasti ja kun rv 4 tein testin, raskaudesta ei ollut epäilystäkään. Tukala olo jatkunut tuossa vaiheessa jo toista viikkoa. Raskauspahoinvointi on voimakasta ja oksentelen 5. kuulle asti. Näin on ollut kaikissa kolmessa raskaudessa.