Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä boikotoida DNA:ta

Vierailija
02.07.2015 |

Surkea asiakaspalvelu: maksuissa ei jousteta, vaan laskujen täytyy antaa mennä perintään ja sopia perintäfirman kanssa mahdollisesta maksusuunnitelmasta. Minulla on vielä toistaiseksi DNA:n netti, mutta heti kun muistan niin vaihdan sen ehdottomasti. Ei enää ikinä DNA:ta missään muodossa minulle.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet DNA:n asiakkaita ainakin 15 vuotta. Koskaan ei ole ollut minkäänlaisia ongelmia(4 liittymää) ja vanhalle asiakkaalle on myös tarjottu halvempaa liittymää. Asiakaspalvelu on toiminut hyvin.

Nyt vaihdoimme netinkin sinne, 4G ja nopeus testattuna useamman kerran eri vuorokaudenaikaan minimi 33 ja max 50. Ja edullinen.

Me olemme hyvinkin tyytyväisiä asiakkaita. Tosin olemme myöös maksaneet laskumme aina ajoissa, joten homma on toiminut kumpaankin suuntaan hyvin...

Vierailija
2/50 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 17:21"]Olemme olleet DNA:n asiakkaita ainakin 15 vuotta. Koskaan ei ole ollut minkäänlaisia ongelmia(4 liittymää) ja vanhalle asiakkaalle on myös tarjottu halvempaa liittymää. Asiakaspalvelu on toiminut hyvin.

Nyt vaihdoimme netinkin sinne, 4G ja nopeus testattuna useamman kerran eri vuorokaudenaikaan minimi 33 ja max 50. Ja edullinen.

Me olemme hyvinkin tyytyväisiä asiakkaita. Tosin olemme myöös maksaneet laskumme aina ajoissa, joten homma on toiminut kumpaankin suuntaan hyvin...
[/quote]

Niin, kuten kerroin, niin DNA:n asiakkaana sain toistuvasti 80-100 euron laskuja, joten kun mietitään että täytyy maksaa sähkö, netti, vakuutus, vuokra, vesi, ruoka, vaatteet... niin 100 euroa yhteen vaivaiseen laskuun on aika helvetin iso siivu ja menee koko talous ihan vituralleen. Silti luottotietoni ovat aina olleet kunnossa ja tulevat aina olemaan. Nykyään vain jostain kumman syystä saan kohtuullisia puhelinlaskuja, heti kun vaihdoin pois DNA:lta. Laskujen maksuhan ei tuota minulle ongelmaa, jos summa on edes lähellä sitä mitä on annettu ymmärtää. No, kuten sanottua, tämä ongelma oli ja meni ja nyt on hyvä fiilis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun yritin saada sovituksi aspan kanssa, että maksan helvettilaskut vaikka kahdessa erässä, niin vastaus oli, että ei voida tällaista järjestelyä tehdä, vaan täytyy antaa laskun mennä perintään ja sopia perintäfirman kanssa maksusta. Tällöinkin toki liittymä saatetaan irtisanoa maksamattoman laskun vuoksi, ja avaaminen maksaa taas erikseen. Eli sellainen palvelu siellä päässä.

Vierailija
4/50 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 14:48"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 14:35"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 14:24"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 14:20"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 14:16"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 14:12"]Kyllähän noilla on netin itsepalvelussa eräpäivän siirto kuukauden päähän ilmatteeks. [/quote] Se on turha ominaisuus jos ei ole tietoa milloin rahaa tulee. Itselläni kun tuo DNA tuppasi tuottamaan sadan euron laskuja, siinä ei se viikon lisäaika (esim.) kauheasti ilostuta, kun summa on niin helvetillinen ettei meinaa saada maksetuksi millään. No, onneksi vaihdoin liittymää ajat sitten ja enää ei ole ongelmia.

[/quote]

Eihän se ole DNA:n vika, vaan sinun, jos käytät puhelintasi 100e edestä, vaikka et tiedä, milloin saat rahaa.
[/quote]

Oletpas tyhmä. Edelleen kyse oli MARKKINOINNISTA. Aina ja toistuvasti ostin "edullisen" liittymän, mutta yllättäen laskut olivat luokkaa 100 €. Heti kun vaihdoin liittymää alkoi tulla kohtuullisia parin kympin laskuja. Olkaa te lampaat DNA:lla jos haluatte, ei se minuun vaikuta. Paakaa se joka tapauksessa on :-)
[/quote]

En kyllä sitäkään saa DNA:n syyksi että sinä et osaa lukea ostamasi tuotteen sopimusehtoja.
[/quote]

Kylläpä siellä on hengästynyt DNA:n puolustelija :D Minä luen joka ikisen pikku printin aina. Ikinä en osta jos en ole varma. Kuten sanottua, nykyään samalla puhelinkäyttäytymisellä laskuni ovat 20-30 e. Mistä lie johtuu? Taikuudesta?
[/quote]

Johtuu siitä että nykyisessä liittymässä on eri hinnoittelu. Mikä ei poista sitä tosiseikkaa, että joko et osannut tai sitten et ymmärtänyt lukea niitä DNA:n sopimusehtoja joista myös se hinnoittelu käy ilmi. Kun tietää mitä ostaa niin ei laskujaan tule yllätyksenä.

Vierailija
5/50 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 15:18"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 15:15"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 14:48"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 14:35"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 14:24"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 14:20"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 14:16"] [quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 14:12"]Kyllähän noilla on netin itsepalvelussa eräpäivän siirto kuukauden päähän ilmatteeks. [/quote] Se on turha ominaisuus jos ei ole tietoa milloin rahaa tulee. Itselläni kun tuo DNA tuppasi tuottamaan sadan euron laskuja, siinä ei se viikon lisäaika (esim.) kauheasti ilostuta, kun summa on niin helvetillinen ettei meinaa saada maksetuksi millään. No, onneksi vaihdoin liittymää ajat sitten ja enää ei ole ongelmia. [/quote] Eihän se ole DNA:n vika, vaan sinun, jos käytät puhelintasi 100e edestä, vaikka et tiedä, milloin saat rahaa. [/quote] Oletpas tyhmä. Edelleen kyse oli MARKKINOINNISTA. Aina ja toistuvasti ostin "edullisen" liittymän, mutta yllättäen laskut olivat luokkaa 100 €. Heti kun vaihdoin liittymää alkoi tulla kohtuullisia parin kympin laskuja. Olkaa te lampaat DNA:lla jos haluatte, ei se minuun vaikuta. Paakaa se joka tapauksessa on :-) [/quote] En kyllä sitäkään saa DNA:n syyksi että sinä et osaa lukea ostamasi tuotteen sopimusehtoja. [/quote] Kylläpä siellä on hengästynyt DNA:n puolustelija :D Minä luen joka ikisen pikku printin aina. Ikinä en osta jos en ole varma. Kuten sanottua, nykyään samalla puhelinkäyttäytymisellä laskuni ovat 20-30 e. Mistä lie johtuu? Taikuudesta?

[/quote]

Varmaankin liittymästäsi, jossa maksoit netistä käytön mukaan, etkä kiinteää hintaa?
[/quote]

Eip. AINA kiinteä netti. ap
[/quote]

DNA:lla taitaa olla tekstareiden (ja etenkin multimediaviestien) hinta ihan järjetön, normaalilla tekstailulla saa helposti aikaan 100 euron laskun. Kannattaa siis ottaa kiinteä netti ja käyttää watsappia/facebookia tai mitä tahansa muuta ilmaista viestintäpalvelua mikäli haluaa olla kyseisen puljun asiakas.

Vierailija
6/50 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:13"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 14:48"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 14:35"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 14:24"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 14:20"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 14:16"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 14:12"]Kyllähän noilla on netin itsepalvelussa eräpäivän siirto kuukauden päähän ilmatteeks. [/quote] Se on turha ominaisuus jos ei ole tietoa milloin rahaa tulee. Itselläni kun tuo DNA tuppasi tuottamaan sadan euron laskuja, siinä ei se viikon lisäaika (esim.) kauheasti ilostuta, kun summa on niin helvetillinen ettei meinaa saada maksetuksi millään. No, onneksi vaihdoin liittymää ajat sitten ja enää ei ole ongelmia.

[/quote]

Eihän se ole DNA:n vika, vaan sinun, jos käytät puhelintasi 100e edestä, vaikka et tiedä, milloin saat rahaa.
[/quote]

Oletpas tyhmä. Edelleen kyse oli MARKKINOINNISTA. Aina ja toistuvasti ostin "edullisen" liittymän, mutta yllättäen laskut olivat luokkaa 100 €. Heti kun vaihdoin liittymää alkoi tulla kohtuullisia parin kympin laskuja. Olkaa te lampaat DNA:lla jos haluatte, ei se minuun vaikuta. Paakaa se joka tapauksessa on :-)
[/quote]

En kyllä sitäkään saa DNA:n syyksi että sinä et osaa lukea ostamasi tuotteen sopimusehtoja.
[/quote]

Kylläpä siellä on hengästynyt DNA:n puolustelija :D Minä luen joka ikisen pikku printin aina. Ikinä en osta jos en ole varma. Kuten sanottua, nykyään samalla puhelinkäyttäytymisellä laskuni ovat 20-30 e. Mistä lie johtuu? Taikuudesta?
[/quote]

Johtuu siitä että nykyisessä liittymässä on eri hinnoittelu. Mikä ei poista sitä tosiseikkaa, että joko et osannut tai sitten et ymmärtänyt lukea niitä DNA:n sopimusehtoja joista myös se hinnoittelu käy ilmi. Kun tietää mitä ostaa niin ei laskujaan tule yllätyksenä.
[/quote]

Oho, ihan kuin en ymmärtäisi että liittymillä on eri hinnat :D Sinä et vain halua ymmärtä pointtia, joten en tuhlaa iltaani selitellen sitä. Mutta tiedoksesi, että luen aina tarkasti liittymän ehdot, uskoit tai et.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/50 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:16"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 15:18"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 15:15"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 14:48"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 14:35"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 14:24"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 14:20"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 14:16"] [quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 14:12"]Kyllähän noilla on netin itsepalvelussa eräpäivän siirto kuukauden päähän ilmatteeks. [/quote] Se on turha ominaisuus jos ei ole tietoa milloin rahaa tulee. Itselläni kun tuo DNA tuppasi tuottamaan sadan euron laskuja, siinä ei se viikon lisäaika (esim.) kauheasti ilostuta, kun summa on niin helvetillinen ettei meinaa saada maksetuksi millään. No, onneksi vaihdoin liittymää ajat sitten ja enää ei ole ongelmia. [/quote] Eihän se ole DNA:n vika, vaan sinun, jos käytät puhelintasi 100e edestä, vaikka et tiedä, milloin saat rahaa. [/quote] Oletpas tyhmä. Edelleen kyse oli MARKKINOINNISTA. Aina ja toistuvasti ostin "edullisen" liittymän, mutta yllättäen laskut olivat luokkaa 100 €. Heti kun vaihdoin liittymää alkoi tulla kohtuullisia parin kympin laskuja. Olkaa te lampaat DNA:lla jos haluatte, ei se minuun vaikuta. Paakaa se joka tapauksessa on :-) [/quote] En kyllä sitäkään saa DNA:n syyksi että sinä et osaa lukea ostamasi tuotteen sopimusehtoja. [/quote] Kylläpä siellä on hengästynyt DNA:n puolustelija :D Minä luen joka ikisen pikku printin aina. Ikinä en osta jos en ole varma. Kuten sanottua, nykyään samalla puhelinkäyttäytymisellä laskuni ovat 20-30 e. Mistä lie johtuu? Taikuudesta?

[/quote]

Varmaankin liittymästäsi, jossa maksoit netistä käytön mukaan, etkä kiinteää hintaa?
[/quote]

Eip. AINA kiinteä netti. ap
[/quote]

DNA:lla taitaa olla tekstareiden (ja etenkin multimediaviestien) hinta ihan järjetön, normaalilla tekstailulla saa helposti aikaan 100 euron laskun. Kannattaa siis ottaa kiinteä netti ja käyttää watsappia/facebookia tai mitä tahansa muuta ilmaista viestintäpalvelua mikäli haluaa olla kyseisen puljun asiakas.
[/quote]

Minä en ainakaan halua. ap

Vierailija
8/50 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näiden helvettilaskujen aiheuttamaan vitutukseen olisi auttanut aavistuksen verran, jos aspalla olisi ollut palveluasenne kohdillaan eikä olisi käsketty antaa laskun mennä perintän, kun me nyt olemme tällaisia ettemme sovi mistään osamaksuista, sorit vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/50 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:19"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:13"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 14:48"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 14:35"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 14:24"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 14:20"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 14:16"] [quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 14:12"]Kyllähän noilla on netin itsepalvelussa eräpäivän siirto kuukauden päähän ilmatteeks. [/quote] Se on turha ominaisuus jos ei ole tietoa milloin rahaa tulee. Itselläni kun tuo DNA tuppasi tuottamaan sadan euron laskuja, siinä ei se viikon lisäaika (esim.) kauheasti ilostuta, kun summa on niin helvetillinen ettei meinaa saada maksetuksi millään. No, onneksi vaihdoin liittymää ajat sitten ja enää ei ole ongelmia. [/quote] Eihän se ole DNA:n vika, vaan sinun, jos käytät puhelintasi 100e edestä, vaikka et tiedä, milloin saat rahaa. [/quote] Oletpas tyhmä. Edelleen kyse oli MARKKINOINNISTA. Aina ja toistuvasti ostin "edullisen" liittymän, mutta yllättäen laskut olivat luokkaa 100 €. Heti kun vaihdoin liittymää alkoi tulla kohtuullisia parin kympin laskuja. Olkaa te lampaat DNA:lla jos haluatte, ei se minuun vaikuta. Paakaa se joka tapauksessa on :-) [/quote] En kyllä sitäkään saa DNA:n syyksi että sinä et osaa lukea ostamasi tuotteen sopimusehtoja. [/quote] Kylläpä siellä on hengästynyt DNA:n puolustelija :D Minä luen joka ikisen pikku printin aina. Ikinä en osta jos en ole varma. Kuten sanottua, nykyään samalla puhelinkäyttäytymisellä laskuni ovat 20-30 e. Mistä lie johtuu? Taikuudesta? [/quote] Johtuu siitä että nykyisessä liittymässä on eri hinnoittelu. Mikä ei poista sitä tosiseikkaa, että joko et osannut tai sitten et ymmärtänyt lukea niitä DNA:n sopimusehtoja joista myös se hinnoittelu käy ilmi. Kun tietää mitä ostaa niin ei laskujaan tule yllätyksenä. [/quote] Oho, ihan kuin en ymmärtäisi että liittymillä on eri hinnat :D Sinä et vain halua ymmärtä pointtia, joten en tuhlaa iltaani selitellen sitä. Mutta tiedoksesi, että luen aina tarkasti liittymän ehdot, uskoit tai et.

[/quote]

 

Eivät ne operaattorit tyhjästä sinua ole 100 euron edestä laskuttaneet. Et vain halua myöntää että olet itse kämmännyt.

Vierailija
10/50 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:19"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:13"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 14:48"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 14:35"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 14:24"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 14:20"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 14:16"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 14:12"]Kyllähän noilla on netin itsepalvelussa eräpäivän siirto kuukauden päähän ilmatteeks. [/quote] Se on turha ominaisuus jos ei ole tietoa milloin rahaa tulee. Itselläni kun tuo DNA tuppasi tuottamaan sadan euron laskuja, siinä ei se viikon lisäaika (esim.) kauheasti ilostuta, kun summa on niin helvetillinen ettei meinaa saada maksetuksi millään. No, onneksi vaihdoin liittymää ajat sitten ja enää ei ole ongelmia.

[/quote]

Eihän se ole DNA:n vika, vaan sinun, jos käytät puhelintasi 100e edestä, vaikka et tiedä, milloin saat rahaa.
[/quote]

Oletpas tyhmä. Edelleen kyse oli MARKKINOINNISTA. Aina ja toistuvasti ostin "edullisen" liittymän, mutta yllättäen laskut olivat luokkaa 100 €. Heti kun vaihdoin liittymää alkoi tulla kohtuullisia parin kympin laskuja. Olkaa te lampaat DNA:lla jos haluatte, ei se minuun vaikuta. Paakaa se joka tapauksessa on :-)
[/quote]

En kyllä sitäkään saa DNA:n syyksi että sinä et osaa lukea ostamasi tuotteen sopimusehtoja.
[/quote]

Kylläpä siellä on hengästynyt DNA:n puolustelija :D Minä luen joka ikisen pikku printin aina. Ikinä en osta jos en ole varma. Kuten sanottua, nykyään samalla puhelinkäyttäytymisellä laskuni ovat 20-30 e. Mistä lie johtuu? Taikuudesta?
[/quote]

Johtuu siitä että nykyisessä liittymässä on eri hinnoittelu. Mikä ei poista sitä tosiseikkaa, että joko et osannut tai sitten et ymmärtänyt lukea niitä DNA:n sopimusehtoja joista myös se hinnoittelu käy ilmi. Kun tietää mitä ostaa niin ei laskujaan tule yllätyksenä.
[/quote]

Oho, ihan kuin en ymmärtäisi että liittymillä on eri hinnat :D Sinä et vain halua ymmärtä pointtia, joten en tuhlaa iltaani selitellen sitä. Mutta tiedoksesi, että luen aina tarkasti liittymän ehdot, uskoit tai et.
[/quote]

Siinä tapauksessa ei lasku ole voinut tulla minään yllätyksenä. Joku kohta ei nyt täsmää tarinassasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/50 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:21"]Ja näiden helvettilaskujen aiheuttamaan vitutukseen olisi auttanut aavistuksen verran, jos aspalla olisi ollut palveluasenne kohdillaan eikä olisi käsketty antaa laskun mennä perintän, kun me nyt olemme tällaisia ettemme sovi mistään osamaksuista, sorit vaan.
[/quote] Helvettilasku onkin kallis. Helpottiko nyt oloa kun sait täällä jankuttaa. Älä enää jatka, ketään ei kiinnosta.

Vierailija
12/50 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:29"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:19"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:13"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 14:48"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 14:35"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 14:24"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 14:20"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 14:16"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 14:12"]Kyllähän noilla on netin itsepalvelussa eräpäivän siirto kuukauden päähän ilmatteeks. [/quote] Se on turha ominaisuus jos ei ole tietoa milloin rahaa tulee. Itselläni kun tuo DNA tuppasi tuottamaan sadan euron laskuja, siinä ei se viikon lisäaika (esim.) kauheasti ilostuta, kun summa on niin helvetillinen ettei meinaa saada maksetuksi millään. No, onneksi vaihdoin liittymää ajat sitten ja enää ei ole ongelmia.

[/quote]

Eihän se ole DNA:n vika, vaan sinun, jos käytät puhelintasi 100e edestä, vaikka et tiedä, milloin saat rahaa.
[/quote]

Oletpas tyhmä. Edelleen kyse oli MARKKINOINNISTA. Aina ja toistuvasti ostin "edullisen" liittymän, mutta yllättäen laskut olivat luokkaa 100 €. Heti kun vaihdoin liittymää alkoi tulla kohtuullisia parin kympin laskuja. Olkaa te lampaat DNA:lla jos haluatte, ei se minuun vaikuta. Paakaa se joka tapauksessa on :-)
[/quote]

En kyllä sitäkään saa DNA:n syyksi että sinä et osaa lukea ostamasi tuotteen sopimusehtoja.
[/quote]

Kylläpä siellä on hengästynyt DNA:n puolustelija :D Minä luen joka ikisen pikku printin aina. Ikinä en osta jos en ole varma. Kuten sanottua, nykyään samalla puhelinkäyttäytymisellä laskuni ovat 20-30 e. Mistä lie johtuu? Taikuudesta?
[/quote]

Johtuu siitä että nykyisessä liittymässä on eri hinnoittelu. Mikä ei poista sitä tosiseikkaa, että joko et osannut tai sitten et ymmärtänyt lukea niitä DNA:n sopimusehtoja joista myös se hinnoittelu käy ilmi. Kun tietää mitä ostaa niin ei laskujaan tule yllätyksenä.
[/quote]

Oho, ihan kuin en ymmärtäisi että liittymillä on eri hinnat :D Sinä et vain halua ymmärtä pointtia, joten en tuhlaa iltaani selitellen sitä. Mutta tiedoksesi, että luen aina tarkasti liittymän ehdot, uskoit tai et.
[/quote]

Siinä tapauksessa ei lasku ole voinut tulla minään yllätyksenä. Joku kohta ei nyt täsmää tarinassasi.
[/quote]

Edelleen: m a r k k i n o i n t i. Aina kuvittelin, että saan tosiaan sen ~ 20 euron laskun, kun sellaista lupailtiin, mutta ylimenevät viestit ja puhelut olivatkin niin sikahintaisia, ettei tosikaan. Tähän päälle se perimmäinen pointti: aspa ei jousta maksuasioissa vaan laskujen täytyy antaa mennä perintään ja jännittää, meneekö liittymä samalla sulkuun. Tämä aspan paska "palveluasenne" oli se pääpointti, sikamaiset laskut toissijainen asia. Mutta edelleen; kun et tahdo ymmärtää, niin et tahdo. Sille ei kukaan mahda mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/50 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:34"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:29"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:19"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:13"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 14:48"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 14:35"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 14:24"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 14:20"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 14:16"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 14:12"]Kyllähän noilla on netin itsepalvelussa eräpäivän siirto kuukauden päähän ilmatteeks. [/quote] Se on turha ominaisuus jos ei ole tietoa milloin rahaa tulee. Itselläni kun tuo DNA tuppasi tuottamaan sadan euron laskuja, siinä ei se viikon lisäaika (esim.) kauheasti ilostuta, kun summa on niin helvetillinen ettei meinaa saada maksetuksi millään. No, onneksi vaihdoin liittymää ajat sitten ja enää ei ole ongelmia.

[/quote]

Eihän se ole DNA:n vika, vaan sinun, jos käytät puhelintasi 100e edestä, vaikka et tiedä, milloin saat rahaa.
[/quote]

Oletpas tyhmä. Edelleen kyse oli MARKKINOINNISTA. Aina ja toistuvasti ostin "edullisen" liittymän, mutta yllättäen laskut olivat luokkaa 100 €. Heti kun vaihdoin liittymää alkoi tulla kohtuullisia parin kympin laskuja. Olkaa te lampaat DNA:lla jos haluatte, ei se minuun vaikuta. Paakaa se joka tapauksessa on :-)
[/quote]

En kyllä sitäkään saa DNA:n syyksi että sinä et osaa lukea ostamasi tuotteen sopimusehtoja.
[/quote]

Kylläpä siellä on hengästynyt DNA:n puolustelija :D Minä luen joka ikisen pikku printin aina. Ikinä en osta jos en ole varma. Kuten sanottua, nykyään samalla puhelinkäyttäytymisellä laskuni ovat 20-30 e. Mistä lie johtuu? Taikuudesta?
[/quote]

Johtuu siitä että nykyisessä liittymässä on eri hinnoittelu. Mikä ei poista sitä tosiseikkaa, että joko et osannut tai sitten et ymmärtänyt lukea niitä DNA:n sopimusehtoja joista myös se hinnoittelu käy ilmi. Kun tietää mitä ostaa niin ei laskujaan tule yllätyksenä.
[/quote]

Oho, ihan kuin en ymmärtäisi että liittymillä on eri hinnat :D Sinä et vain halua ymmärtä pointtia, joten en tuhlaa iltaani selitellen sitä. Mutta tiedoksesi, että luen aina tarkasti liittymän ehdot, uskoit tai et.
[/quote]

Siinä tapauksessa ei lasku ole voinut tulla minään yllätyksenä. Joku kohta ei nyt täsmää tarinassasi.
[/quote]

Edelleen: m a r k k i n o i n t i. Aina kuvittelin, että saan tosiaan sen ~ 20 euron laskun, kun sellaista lupailtiin, mutta ylimenevät viestit ja puhelut olivatkin niin sikahintaisia, ettei tosikaan. Tähän päälle se perimmäinen pointti: aspa ei jousta maksuasioissa vaan laskujen täytyy antaa mennä perintään ja jännittää, meneekö liittymä samalla sulkuun. Tämä aspan paska "palveluasenne" oli se pääpointti, sikamaiset laskut toissijainen asia. Mutta edelleen; kun et tahdo ymmärtää, niin et tahdo. Sille ei kukaan mahda mitään.
[/quote]

Eli et ymmärtänyt ehtoja ja hinnoittelua. Kiitos.

Vierailija
14/50 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:21"]Ja näiden helvettilaskujen aiheuttamaan vitutukseen olisi auttanut aavistuksen verran, jos aspalla olisi ollut palveluasenne kohdillaan eikä olisi käsketty antaa laskun mennä perintän, kun me nyt olemme tällaisia ettemme sovi mistään osamaksuista, sorit vaan.
[/quote]

Luulet siis että rivityöntekijällä on paljonkin sanottavaa firman protokollaan?

kahden vuoden operaattoriaspatyön jälkeen ei kyllä juuri mikään enää yllätä. Vähiten se, että päivittäin vähintään yhdelle asiakkaalle tulee yllätyksenä että kyllä se vaan on asiakkaan velvollisuus ne laskut maksaa ja jos ei näin tee, niin tilanne edistyy operaattorin ehtojen mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/50 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:31"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:21"]Ja näiden helvettilaskujen aiheuttamaan vitutukseen olisi auttanut aavistuksen verran, jos aspalla olisi ollut palveluasenne kohdillaan eikä olisi käsketty antaa laskun mennä perintän, kun me nyt olemme tällaisia ettemme sovi mistään osamaksuista, sorit vaan.
[/quote] Helvettilasku onkin kallis. Helpottiko nyt oloa kun sait täällä jankuttaa. Älä enää jatka, ketään ei kiinnosta.
[/quote]

Luuletko että oikeasti lopetan siksi, että sinä käsket? Onpas jollakulla hassun suuret luulot itsestään. Minun kyllä tekee mieli jotenkin omituisesti puhua helvettilaskuista koko ilta, täytyypä siis puhua, kun on mahdollisuus.

Vierailija
16/50 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:36"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:34"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:29"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:19"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:13"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 14:48"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 14:35"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 14:24"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 14:20"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 14:16"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 14:12"]Kyllähän noilla on netin itsepalvelussa eräpäivän siirto kuukauden päähän ilmatteeks. [/quote] Se on turha ominaisuus jos ei ole tietoa milloin rahaa tulee. Itselläni kun tuo DNA tuppasi tuottamaan sadan euron laskuja, siinä ei se viikon lisäaika (esim.) kauheasti ilostuta, kun summa on niin helvetillinen ettei meinaa saada maksetuksi millään. No, onneksi vaihdoin liittymää ajat sitten ja enää ei ole ongelmia.

[/quote]

Eihän se ole DNA:n vika, vaan sinun, jos käytät puhelintasi 100e edestä, vaikka et tiedä, milloin saat rahaa.
[/quote]

Oletpas tyhmä. Edelleen kyse oli MARKKINOINNISTA. Aina ja toistuvasti ostin "edullisen" liittymän, mutta yllättäen laskut olivat luokkaa 100 €. Heti kun vaihdoin liittymää alkoi tulla kohtuullisia parin kympin laskuja. Olkaa te lampaat DNA:lla jos haluatte, ei se minuun vaikuta. Paakaa se joka tapauksessa on :-)
[/quote]

En kyllä sitäkään saa DNA:n syyksi että sinä et osaa lukea ostamasi tuotteen sopimusehtoja.
[/quote]

Kylläpä siellä on hengästynyt DNA:n puolustelija :D Minä luen joka ikisen pikku printin aina. Ikinä en osta jos en ole varma. Kuten sanottua, nykyään samalla puhelinkäyttäytymisellä laskuni ovat 20-30 e. Mistä lie johtuu? Taikuudesta?
[/quote]

Johtuu siitä että nykyisessä liittymässä on eri hinnoittelu. Mikä ei poista sitä tosiseikkaa, että joko et osannut tai sitten et ymmärtänyt lukea niitä DNA:n sopimusehtoja joista myös se hinnoittelu käy ilmi. Kun tietää mitä ostaa niin ei laskujaan tule yllätyksenä.
[/quote]

Oho, ihan kuin en ymmärtäisi että liittymillä on eri hinnat :D Sinä et vain halua ymmärtä pointtia, joten en tuhlaa iltaani selitellen sitä. Mutta tiedoksesi, että luen aina tarkasti liittymän ehdot, uskoit tai et.
[/quote]

Siinä tapauksessa ei lasku ole voinut tulla minään yllätyksenä. Joku kohta ei nyt täsmää tarinassasi.
[/quote]

Edelleen: m a r k k i n o i n t i. Aina kuvittelin, että saan tosiaan sen ~ 20 euron laskun, kun sellaista lupailtiin, mutta ylimenevät viestit ja puhelut olivatkin niin sikahintaisia, ettei tosikaan. Tähän päälle se perimmäinen pointti: aspa ei jousta maksuasioissa vaan laskujen täytyy antaa mennä perintään ja jännittää, meneekö liittymä samalla sulkuun. Tämä aspan paska "palveluasenne" oli se pääpointti, sikamaiset laskut toissijainen asia. Mutta edelleen; kun et tahdo ymmärtää, niin et tahdo. Sille ei kukaan mahda mitään.
[/quote]

Eli et ymmärtänyt ehtoja ja hinnoittelua. Kiitos.
[/quote]

Eli ymmärsin ehdot ja hinnoittelun ja luin ne tarkasti. Ole hyvä. Edelleen, e d e l l e e n skippaat ketjun pääpointin ja jankkaat vain hinnoittelusta :D On siinä tyhmä ihmisolento ja silti niin olevinaan.

Vierailija
17/50 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:38"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:21"]Ja näiden helvettilaskujen aiheuttamaan vitutukseen olisi auttanut aavistuksen verran, jos aspalla olisi ollut palveluasenne kohdillaan eikä olisi käsketty antaa laskun mennä perintän, kun me nyt olemme tällaisia ettemme sovi mistään osamaksuista, sorit vaan.
[/quote]

Luulet siis että rivityöntekijällä on paljonkin sanottavaa firman protokollaan?

kahden vuoden operaattoriaspatyön jälkeen ei kyllä juuri mikään enää yllätä. Vähiten se, että päivittäin vähintään yhdelle asiakkaalle tulee yllätyksenä että kyllä se vaan on asiakkaan velvollisuus ne laskut maksaa ja jos ei näin tee, niin tilanne edistyy operaattorin ehtojen mukaan.
[/quote]

Voi vittu mikä ääliö :D KYSYIN MAHDOLLISUUTTA osamaksuun, en maksamatta jättämiseen :D:D:D

Vierailija
18/50 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sen firman täytyisi alunperinkin toimia asiakaspalveluhenkisesti eikä tylysti ilmoittaen, että täytyy antaa laskujen mennä perintään, me ei voida tehdä mitään maksusuunnitelmia, moi moi. Aspa ei ehkä voi määrätä firman asioiden kulkua, mutta silloin se firma on lähtökohtaisestikin paska. Eli oli se syypää kuka tahansa, niin paska on paskaa eikä muuksi muutu.

Vierailija
19/50 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos joku haluaa vielä jankata hinnoittelusta, niin olkoon hyvä ja lukekoon aloituksen. Sieltä selviää perimmäinen syyni DNA-vihaani.

Vierailija
20/50 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:43"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:38"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:21"]Ja näiden helvettilaskujen aiheuttamaan vitutukseen olisi auttanut aavistuksen verran, jos aspalla olisi ollut palveluasenne kohdillaan eikä olisi käsketty antaa laskun mennä perintän, kun me nyt olemme tällaisia ettemme sovi mistään osamaksuista, sorit vaan.
[/quote]

Luulet siis että rivityöntekijällä on paljonkin sanottavaa firman protokollaan?

kahden vuoden operaattoriaspatyön jälkeen ei kyllä juuri mikään enää yllätä. Vähiten se, että päivittäin vähintään yhdelle asiakkaalle tulee yllätyksenä että kyllä se vaan on asiakkaan velvollisuus ne laskut maksaa ja jos ei näin tee, niin tilanne edistyy operaattorin ehtojen mukaan.
[/quote]

Voi vittu mikä ääliö :D KYSYIN MAHDOLLISUUTTA osamaksuun, en maksamatta jättämiseen :D:D:D
[/quote]

Kukahan tässä on ääliö... Luetunymmärtämisesi perusteella en ihmettele laskujasi yhtään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi