Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menisikö pienet miesten koot 158cm 15v pojalle?

Vierailija
02.07.2015 |

Siis on 158cm pitkä ja ajattelin menisikö jo esim. S koon t paidat?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkista jonkin nettikaupan kokotaulukosta.

Vierailija
2/17 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojan vaatteet ostettiin miesten puolelta vasta kun oli 170cm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 161 cm ja ostan kyllä miesten liikkeistä/osastoilta vaatteeni. Kannattaa sovittaa, mallit vaihtelevat kovasti.

Vierailija
4/17 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmasti ainakin t.paidat

Vierailija
5/17 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä asuu naapurissa ehkä vähänpäälle 150cm pappa ja jostain sekin vaatteet hankkii. Tunnen myös yhden miehen, joka on noin poikasi pituinen.

Vierailija
6/17 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 176 cm pituinen 14v käyttää miesten S-koon paitoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas isä 170cm pitkä ja käyttää m-koon paitoja. Ap

Vierailija
8/17 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 10 v. on noin 160 cm (käyttää vaatteita 158 cm ja 164 cm) ja miesten S koko on kyllä ihan liian iso.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä menee! Oma sukulaiseni 15v ostanut meiltä vaatetta. :) t. Miestenvaateliikkeen myyjä.

Vierailija
10/17 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

T-paidat varmaan menevät. Ei haittaa, vaikka olisi vähän pitkäkin. On myös kasvun varaa. Kyllähän poikasi vielä ainakin sen 10cm kasvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jos 164 on pieni. Tai 170

Vierailija
12/17 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No poika haluaisi itse ostaa miesten puolelta. Sanoo, että lasten vaatteet ovat noloja. No ei sitä pituutta vielä kauheasti ole, mutta tuskin kovin paljon kasvaa kun isäkin vain 170cm pitkä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/17 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olishan se kauhea homma vaikka sovittaa?

Vierailija
14/17 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu pojan leveydestä. Meillä on laiha 180 cm poika, joka käyttää s kokoisia miesten paitoja ja yleensä vielä slim fit mallisia. Lyhyempänä etsittiin niitä harvoja xs kokoja, joita löytyi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla noin 170 cm 14 v ja s- koko miesten puolelta on reilu vielä

Vierailija
16/17 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä pituisia teidän teinit on, täällä tuntuu olevan pitkiä kavereita? Meillä poika  13v ja 158/164 koon vaatteet käytössä. Pituus n. 160.

Tyttö 18v 165cm pitkä, pituutta ei varmaan enää paljon tule lisää. Minun kanssa saman pituinen.


Mistä ostatte lasten vaatteet, ovatko tarkkoja niistä tai merkeistä? Meille ostetaan paljon käytettynä ja perus merkit Adidas, Puma, Nike, Vans kelpaavat.

Vierailija
17/17 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä pituisia teidän teinit on, täällä tuntuu olevan pitkiä kavereita? Meillä poika  13v ja 158/164 koon vaatteet käytössä. Pituus n. 160.

Tyttö 18v 165cm pitkä, pituutta ei varmaan enää paljon tule lisää. Minun kanssa saman pituinen.


Mistä ostatte lasten vaatteet, ovatko tarkkoja niistä tai merkeistä? Meille ostetaan paljon käytettynä ja perus merkit Adidas, Puma, Nike, Vans kelpaavat.

Ostan lasten vaatteet juuri sieltä mistä haluan, meillä eivät lapset todellakaan saa itse valita mitään merkkejä, vaan aika pitkälti hinta edellä valitsen lapsille vaatteet. Mitään merkkejä en osta, ellei netissä tule jokin hyvä tarjous vastaan. Toki asumme Espanjassa, ja luulen, että täällä ei ole samanlaista painetta vaatteiden suhteen kuin Suomessa, että pitäisi olla tiettyä merkkiä jne. Eivät lapset itsekään ole ilmaisseet kiinnostustansa mihinkään merkkivaatteisiin. Yleensä ostan vaatteet Primarkista. T-paitoja hintaa 2-4€, kollarihousut/-paita 5€, farkut 10-15€ jne.

Kun on kyseessä kengät, niin ostan yleensä laadukasta, ja silloin siis tulee ostettua merkkiä, esim. Skechers, Reebok, Adidas jne.

12-vuotias poikani on 160 cm pitkä ja hoikka, ja käyttää 158/164 kokoa. Miesten XS-kokoiset vaatteet ovat yleensä aika valtavia hänelle, mutta ostin jo kevyttoppiksen miesten kokoa XS seuraavaa syksyä varten, ja se oli ihan ok. Ostin myös joitakin huppareita XS-kokoa, ja ne olivat myös ok, kun ei tarvitse olla mikään slim fit.

11-vuotias tyttäreni on myös lähes 160 cm pitkä ja pyöreämpi. Hyvin pitkälti ostan nykyään hänelle naisten osastolta S-kokoa.