Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Valasrannan tanssilavasta tietäville kysymys:)

Vierailija
09.06.2015 |

Moi! Ollaan vähän päälle 20 vuotiaita tyttöjä helsingistä ja haluttais lähteä kesällä ekaa kertaa elämässämme lavatansseille, niin tarttettais apua:) Onko kukaan käynyt valasrannan tanssilavalla ja tietääkö että mikä on ikähaarukka kävijöissä ja onko hyvä meno yms? 

Kiitos avusta!:)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos vastauksesta:) ja up samalla:D

Vierailija
2/10 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että käy nuoria. Samoin Riutanharjulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy nuoriakin, olen myös nähnyt polttariporukoita siellä. Riippuu toki hieman esiintyjästä, eli valitkaa joku nuorekkaampi artisti (aika paljon siellä näyttää noita nuorten suosikkeja olevan, mutta esim. A. Aalto, Mikko Mäkeläinen tms.) 

Vierailija
4/10 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolkyt vuotta sitten kävin. Hyvä paikka.

Vierailija
5/10 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on vain siiderivalaita.

Vierailija
6/10 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://tanssi.net/fi/p/369.html

Tanssinetin mukaan pääasiassa nuoria. Hurman ja Neljänsuoran esiintyessä niitä on aivan varmasti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onse ihan ok paikka, mutta länsisuomalainen sellainen, tanssikurssit siellä on kivoja.

Vierailija
8/10 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aws Valkkari <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up!

Vierailija
10/10 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vuosiavuosia sitten käynyt ja ikähaarukka oli laidasta laitaaan. Todellinen tanssikansan paratiisi ja kaunis paikka.  :)