Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Voi tuota minun 6-vuotiastani..
30.06.2015 |
Hermot on hyvät kuin just heränneellä leijonalla. Sai jalkapallokoulusta kotitehtäväksi opetella pompottelemaan palloa jalalta toiselle. Kun ei onnistu niin huutaa ja raivoaa. Pikkusiskon vika, kun "häiritsee". Eli on samassa huoneessa. Oiskos vinkkejä? Pallon pomputteluun tai hermojen hallintaan? :D
Kommentit (2)
Ei ole kuin pari kk harrastanut, vaikeaa minustakin. En osaa itsekään niin ei ole oikein opettajaksi minusta. Mutta nuo hermot.. Voi poikaparkaa :D
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Apua. Kuulostaa tutulta. Nuo hermot nimittäin. Mut älyttömän vaikee tehtävä 6-vuotiaalle. Vai onko harrastanut jo kauan? Kannattaa varmaan alottaa pikkusiskon poistamisella, ettei häiritse :)