Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi tuota minun 6-vuotiastani..

Vierailija
30.06.2015 |

Hermot on hyvät kuin just heränneellä leijonalla. Sai jalkapallokoulusta kotitehtäväksi opetella pompottelemaan palloa jalalta toiselle. Kun ei onnistu niin huutaa ja raivoaa. Pikkusiskon vika, kun "häiritsee". Eli on samassa huoneessa. Oiskos vinkkejä? Pallon pomputteluun tai hermojen hallintaan? :D

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua. Kuulostaa tutulta. Nuo hermot nimittäin. Mut älyttömän vaikee tehtävä 6-vuotiaalle. Vai onko harrastanut jo kauan? Kannattaa varmaan alottaa pikkusiskon poistamisella, ettei häiritse :)

Vierailija
2/2 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kuin pari kk harrastanut, vaikeaa minustakin. En osaa itsekään niin ei ole oikein opettajaksi minusta. Mutta nuo hermot.. Voi poikaparkaa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla