Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
tinder on perseestä.
Kommentit (2)
voin kertoa kokemukseni.....MIES kun olen....sitä en kritisoi että neidot hakevat supermiestä joka toteuttaa joka naisen toiveen,,ja ne toiveet ovat,,,kultturelli,sensuelli,savuton,mauton ja haluton raitis kahvin tai latten ystävä koiramies. ei sekään haittaa....kaikille heille toivon onnea ja menestystä.....se mikä ketuttaa on tinderin jatkuva mainostyrkytys...maksa sitä tai tätä niin näet tykkääjät....ihan syvältä..kuka lähtis kanssani tekemään oulun sovelluksen ilmaiseksi ihan vaan kettuuillakseen näille hillonnyhtäjille....osoitetaan oululaista osaamista? vapaat vastaukset doncarillo at hotmail piste com
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
No jos jossain juupajoella sitä selailet max 18km rangella