Lue keskustelun säännöt.
HS-vaalikone
14.03.2015 |
Tein uudestaan tuon vaalikoneen ja sinne olikin tullut uusi kaveri: sitoutumaton. Nyt kävi niin, että kone antoi tämän kaverin tuloksen.
Ehkäpä äänestän sittenkin sitoutumatonta, kuin tyhjää. Ainakin saadaan selville minun mielipiteeni, kun äänestämättömät eivät muka vaikuta (vaikka äänestys% olisi 0).
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla