Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten opiskelijan onnistuu elää kesä toimeentulotuella?

Vierailija
20.03.2015 |

Missä tapauksissa saa kesälle toimaria?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla haettuna (todistettavasti) riittävästi työpaikkoja kesäksi. Jos ei hakemisesta huolimatta löydy, voi kait hakea sossurahaa jos ei ole muuta omaisuutta tai säästöjä. Olikos tuossa muitakin ehtoja en muista, jotain tuontapaista kuitenkin ainakin.

Vierailija
2/2 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 16:50"]

Pitää olla haettuna (todistettavasti) riittävästi työpaikkoja kesäksi. Jos ei hakemisesta huolimatta löydy, voi kait hakea sossurahaa jos ei ole muuta omaisuutta tai säästöjä. Olikos tuossa muitakin ehtoja en muista, jotain tuontapaista kuitenkin ainakin.

[/quote]

Eli siis lähetettyjä hakemuksia täytyy olla

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla