Lue keskustelun säännöt.
Espoon Tuomarila?
19.03.2015 |
Millainen paikka asua? Suna, Suvela ja Espoon Keskus on ilmeisesti aika ankeita, mutta entäs Tuomarila? Siellä on aika paljon kivoja asuntoja tarjolla enkä löytänyt googlaamalla itse alueesta oikein mitään!
Kertokaa te jotka tiedätte! :)
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla