Putinin katoamisen syy: Tyttöystävä synnyttämässä diktaattorille perillistä!
Putlerin tyttöystävänä tunnettu Alina Kabajeva on kirajautunut sveitsiläiselle klinikalle synnyttämään. Miksiköhän venäläiset sairaalat eivät tuohon kelvanneet? Parilla huhutaan olevan jo lisäksi vuosina 2009 ja 2012 syntyneet lapset.
Kommentit (28)
Itse veikkaan, että Putin on yksinkertaisesti jäänyt lukkojen taakse vessareissulla.
Laittakaahan lisää arvioita tämän suuren johtajan kohtalosta!
Ei ihan riittävä syy ison maan diktaattorille tehdä viikon katoamistemppua.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 14:08"]
Ei ihan riittävä syy ison maan diktaattorille tehdä viikon katoamistemppua.
[/quote]
Diktaattori tekee katoamistempun silloin kuin haluaa. Ei onnistuisi sama sivistyneiden demokraattisten valtioiden johtajilta.
Monesko "varma huhu" tämä on jo Putinista? Eikö sillä pitänyt jo olla syöpä, asperger, Suomeen hyökkäys ynnä muuta mukavaa? Kaikki osoittautuneet vääriksi hälytyksiksi.
Kylläpäs Iltalehden toimituksella kesti hälyyttää paikalle joku saksan taitoinen.
Pikkuinen tyttö Putlerina syntynyt! Onnea nuorelle parille!
http://www.blick.ch/news/schweiz/tessin/putins-tessiner-baby-es-ist-ein-maedchen-id3564953.html
Mä luulen, että Putinin kasvojenkohotusleikkaus meni pieleen ja että se sai sydärin. Se voi olla koomassa tai jopa kuollut. Kun venäläiset vaan lähettelee vanhoja nauhoja julkisuuteen.
Oiskohan Putinin katoamisen syy siinä, että syntynyt lapsi on kiharapäinen ja ruskettunut.
Se oli viikon kiertueella katselemassa kaalimaita.
Voipi olla murha tai ainakin yritys.
Putler suunnittelee uutta invaasiota. Mihinköhän tällä kertaa äiti Venäjä ulottaa rakastavan lonkeronsa? :D
Vierailija kirjoitti:
Monesko "varma huhu" tämä on jo Putinista? Eikö sillä pitänyt jo olla syöpä, asperger, Suomeen hyökkäys ynnä muuta mukavaa? Kaikki osoittautuneet vääriksi hälytyksiksi.
Vanha ketju, mutta kuulostaapa tutulta.
Tämä tyttöystävä on taas raskaana.
https://nypost.com/2022/07/09/putin-unhappy-lover-alina-kabaeva-pregnan…
tyttö tulossa Putinille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monesko "varma huhu" tämä on jo Putinista? Eikö sillä pitänyt jo olla syöpä, asperger, Suomeen hyökkäys ynnä muuta mukavaa? Kaikki osoittautuneet vääriksi hälytyksiksi.
Vanha ketju, mutta kuulostaapa tutulta.
Tämä tyttöystävä on taas raskaana.
Voi että kun minä Inhoan näitä vanhoja ketjuja!!! Raivostuttavaa.!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monesko "varma huhu" tämä on jo Putinista? Eikö sillä pitänyt jo olla syöpä, asperger, Suomeen hyökkäys ynnä muuta mukavaa? Kaikki osoittautuneet vääriksi hälytyksiksi.
Vanha ketju, mutta kuulostaapa tutulta.
Tämä tyttöystävä on taas raskaana.Voi että kun minä Inhoan näitä vanhoja ketjuja!!! Raivostuttavaa.!
Noh noh. Mikä se nyt noin harmittaa?
Eihän se vaan ole se että et saa tätä poistatettua?
XD
Kaksospojat on myös tuo nainen synnyttänyt.
Butler käynyt laittamassa lisää botoxia ja odottelee turvotuksen laskemista.
Ovatpas Suomen iltapäivälehdet hitaita reagoimaan! Ilmeisesti toimituksessa ei ole ketään joka osaisi seurata saksankielistä mediaa.