Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

lentoyhtiö muutti lentoaikataulua

Vierailija
16.03.2015 |

Moikka!

Nyt tarvitsisin kiireesti apua! Olin alunperin lentämässä Helsingistä Riikan kautta Milanoon (Air Baltic, matkanjärjestäjä Supersavers) ja sain perjantaina viestin kännykkään supersaversilta että he olivat yrittäneet olla minuun sähköpostitse yhteydessä muuttuneiden lentoaikataulujen vuoksi. Kävin katsomassa s-postiani ja siellä luki että lentoyhtiö on muuttanut aikatauluja niin että uusi lento lähtee päivää aiemmin. Minua pyydettiin vahvistamaan viesti 2 päivän kuluessa tai muuten lippujani ei aktivoida. Vastasin vain että I accept the new schedule ja pyysin myös vahvistamaan että tämä on nyt ok. Olin siis jo ennen tätä viestiä saanut s-postia muuttuneista aikatauluista mutta se oli hukkunut s-postini syövereihin.. vahvistin kuitenkin hyväksyväni muutoksen tuon 2 päivän sisällä.

 

Ei siis muuten mitään, mutta mitään vahvistusta en ole saanut, uudet lentoaikataulut kylläkin (menee siis varmaan vaihdossa lentolippuun) mutta oletteko muut joskus saaneet vielä oman vahvistuksenne jälkeen jonkun viestin matkanjärjestäjältä? yritin lähettää heille sähköpostia uusiksi ja lisäksi viestiä heidän omilta sivuiltaan joka kuitenkin jostain hiton syystä väittää että s-postiosoitteeni on virheellinen.. olen tässä myös ollut kohta tunnin asiakaspalvelun puhelinjonossa. Mahtaakohan tämä vahvistukseni nyt olla ok? hitto kun pitää stressata tällaista ja olen oottanut tuota matkaa että pääsen ystäväni luo Italiaan ikuisuuden mutta kiva sitten mennä aamukuudelta keskiviikkona kentälle miettien että pääsenköhän matkaan..

 

Ihanaa jos joku jaksoi lukea ja vastata! :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/3 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä nyt keksi yhtään syytä, miksi ei olisi ok, olethan tehnyt kuten pyydetty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso löytyykö vanhasta lentovahvistuksestasi kohta check my trip (tai muu vastaava, yleensä suora linkki eteenpäin). Sitä klikkaamalla (joskus pitää vielä syöttää vielä nimi ja varauskoodi) pääset näkemään sen, miltä varauksesi myt näyttää.

Samoin Air Balticin sivulta löytyy kohta manage my booking. Käy sieltä katsomassa ja tulosta samantien varauksesi jos näyttää olevan ok.