Lue keskustelun säännöt.
Hitsi toi Bb Heidi on ärsyttävä!!!!
11.09.2006 |
Siis ei kukaan koskaan ole ärsyttänyt mun niin paljon kuin se. Se on niin pahansuopa eikä edes vaivaudu peittelemään sitä.
Kunpa se joutuis yleisöäänestykseen...
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla