Lue keskustelun säännöt.
Imettäjät 10.11.
12.11.2014 |
Katsoitteko tokaa jaksoa, oliko siinä mitään ihmeellistä? Mulla se meni ohi enkä oo vielä päättänyt, jaksaako katsoa Areenasta.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
siitä on jo keskustelu olemassa. Ei siinä mitään kummempaa ollut.