Lue keskustelun säännöt.
Otin kipsin itse pois
30.09.2014 |
Ranne oli murtunu ja kipsissä, perjantaina olis tullu 5 viikkoa ja oisin saanu sen pois. Nyt kuitenkin otin sen ite. Haittaakohan ihan kauheesti? On turvonnu ja vähä kipee mut kuuluu kai asiaan. Mitä nyt teen?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sinuna kävisin tarkistuttamassa että se on parantunut jos turvottaa. Voi tarvita kipsiä vielä muutaman viikon.