Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Yksinäisenä kuoleminen
16.11.2014 |
Minulla ei ole ketään ystävää tai sukulaista keneen pitäisin yhteyttä. Sossu maksaa vuokrani. Jos kuolen asuntooni, voin olla täällä periaatteessa vuosia kenenkään huomaamatta ja kaipaamatta. Ainoa rajoittava tekijä on haju.
Mutta mitä sen jälkeen? Muistan lukeneeni jonkun jutun vuosia sitten että Helsingissä tulee jokunen tällainen tapaus vuodessa, eikä mahdollisia omaisia kiinnosta tulla hautajaisiin.
Kommentit (3)
mulla sama tilanne. Täällä viruisin ainakin viikkotolkulla, ennen kuin joku huomaisia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kaikki kuolee yksin. Ja hautajaiset on läheisille, ei sulle. Joten no worries.
Alue: Aihe vapaa
Hautajaisiin osallistuu pari virkamiestä, muistaakseni.Hesarissa joskus ollut artikkeli, muistaakseni.