Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
EI J*malauta sentään! Ei tämä VO_OLLA_ENÄÄ tottakaan!
11.09.2006 |
Minä olen aina kuullut sanonnan, että pohjalta ei ole muuta kuin pääsy ylöspäin vain.
Minusta taas tunnuttaa, että aina kun on pohjalla, putoaa vielä siitä pohjankin läpi ja seuraavan pohjan ja seuraavan pohjan.
Ei helv*tti tätä elämää enää jaksa, aina vaan tulee uusia vastoinkäymisiä toisen vastoinkäymisten kanssa välillä yhtaikaakin.
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
koitahan jaksaa. kyllä ne valepohjat loppuu ja pääset sitten ylöspäin pinnistämään. ihminen sopeutuu monenlaiseen tuskaan kun aikaa vaan on tarpeeksi..
Alue: Aihe vapaa
Saako kýsyä mitä sitten on tapahtunut?