Lue keskustelun säännöt.
Uskallatko täällä myöntää, että olet läheisellesi kateellinen, vaikka esität ihan muuta?
Kommentit (2)
Miksei sitä voisi sanoa? Toinen on aina onnistunut jossain asiassa paremmin kuin toinen. Varmaan hekin ehkä kadehtivat minua jossakin asiassa, vaikkei nyt ihan heti tulekaan mieleen mitään syytä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Miksi olisin?