On aivan pakko hehkuttaa!!!
Käytiin eilen avokin kanssa maistraatissa ja laitettii avioliittoasiat rullaamaan eli minusta tulee rouva 4.9.2006 :)))
Ei kerrota sukulaisille eikä ystäville, pamautetaan vain naikkareihin :)
Kommentit (2)
ensi keväälle, yhtä vaatimattomasti kuin nytkin, eli vain maistraattiin sanomaan juu-juu. Keväällä oli tarkoitus pyytää vanhemmat mukaan mutta nyt päätimmekin erinäisten käytännön asioiden vuoksi pamauttaa jo nyt naimisiin. En ole ekspertti näissä kuulutusasioissa mutta emme mene " kirkossa naimisiin" vaan meillä on siviilivihkiminen joten mielestäni mitään kuulutuksia ei tehdä..? Eikä niillä ole mitään väliä vaikka tehdään koska vanhempamme ja sukulaiset asuvat eri kaupungissa. Eli pyysimme eilen avioliiton esteiden tutkimisen ja sitten sovimme vihkimisen heti ensimmäiseen arkipäivään kun se on vain lain mukaan mahdollista toimittaa eli ensi maanantaihin!
En usko että kukaan loukkaantuu tästä järjestelystä ja aivan sama vaikka loukkaantuukin, ne on meidän häät ja me vietämme ne juuri niin kuin haluamme! Meille ei häät ole mikään iso juttu vaan se avioliitto! On sääli miten nykyään korostetaan häitä mutta unohdetaan se itse tarkoitus eli kahden ihmisen välinen sopimus elää yhdessä myötä ja vasta mäessä!
Kiitos onnitteluista, olen onneni kukkuloilla :)
Onnea!
Miten kuulutukset ym, ettei tule esille?